Söndag

10yearsindex_1169152995.gif

Natten har flygit sin kos och jag är återigen vaken och uppe. Jag vaknade och såg att mannen inte låg bredvid mig i sängen! Har han redan stigit upp tänkte jag … nej – det var mörkt överallt. Han hade tydligen gått och lagt sig i förrådsrummet – jag har tydligen snarkat – stackars han!!! Jag har börjat att snarka så jädrans mycket på sista tiden, har aldrig förr gjort det.

Ute är det några minusgrader … igår kväll var det hela -8.

Jag bloggade inte alls igår – hade inte tid. Var ju in på stan … sprang runt och letade stolssitsar till mina nya köksstolar. ”sittplattan” är större än på dom gamla … så jag måste ha nya därför. Svarta skall dom vara … men jag hittade inga …

Och så var vi förbi sonen, vi köpte med oss pizza och for dit. Han är dunderförkyld – stackars han! Jag hade en film med också som jag beställde i veckan från CDON. Och så städade jag åt honom! Jag tänkte när han var så där hängig och lite pigg att jag hjälper honom med det.

Vi såg också hockey hos honom. Sen skulle en kompis förbi och hälsa på honom.

Jag känner av halsen min också – det är någon förkylning på gång även i mig. Har ju frysit och känt mig trött i veckan.

Visst ja, jag köpte en skitsnygg stor spegel på Jysk, mycket rea där och den hade kostat 499:- … nu var den märkt 150:- … men i kassan sa tjejen – du måste få den för 75:-!!! Tackar så mycket sa jag!!! Jag såg spegeln på sidan om kassan när jag betalade några handdukar som jag köpt, gick tillbaka och tog spegeln – så kassörskan sa … jaha det blev den där också. Jo sa jag, inte kunde jag fara utan den!

Nu vaknade gubben min – måste gå till honom och prata – vi hörs senare.

Lämna en kommentar

Filed under God Morgon

Kommentera

