Jäkligt förbannad är jag nu!!!!!!!! Grrrrrrr

i823213w278h200v20080124t211604z.gif

Fan vad jag blir sur … har just varit in på Passagen, där jag också har en sedan länge nedlagd blogg, från min första månad som bloggare för flera år sedan när jag startade min bloggarkarriär! Jag har ju dessutom en mailadressPassagen … och när jag då tittar in där … vad skådar mina ögon – grrrrr – jäklars – allt var ju borta!! Jag förstår varför – på vissa ställen är det ju så att om man inte loggar in på sin mailadress – så rensas allt bort därifrån! Men det är ju konstigt att man får behålla sin adress – men inte sina mail!!! På vissa andra ställen är det ju så – att man förlorar allt!!! Jäklar vad jag blir sur och arg och tvär och jäkligt förbannad!!!! Inte fan minns jag ju alla mail som jag hade där … vissa vill man ju bara ha kvar – så är det ju!!!! Gud så irriterande – jag känner mig riktigt jäkla förbannad just nu!! Men det är ju mitt eget fel förstås … jag borde ha tänkt på detta – att antingen spara undan mailen på något annat ställe – eller så bara logga in varje månad!! Men man glömmer ju – man är ju inte mer än en människa – med fel och brister och just nu skulle jag vilja vara utan brister och fel – för då hade jag haft mina mail kvar.

Men detta betyder ju ingenting om 100 år … så nu tar jag och lugnar ner mig med en kopp kaffe! Och sväljer mina jäkla fel och brister och försöker glömma …

Lämna en kommentar

Filed under Arg!

Kommentera

