Rika bortskämda flicka!

paris.jpg

Paris Hilton i all ära – rik och berömd snärta … hennes liv består av fest och glam, kläder, smink, partys, sprit, killar, sex, väskor, smycken och allt det där som tillhör en rik bortskämd tjej.

Nu kanske ni tycker att jag låter bitter, men ja é inte bitter! Utan jag tycker bara att det är ett patetiskt liv dom lever. Inte för att hon rår för att hon föddes med guldskeden mitt i munnen!

Men även om man är rik och har hur mycket pengar i världen – kan man inte göra nåt vettigare av sitt liv än att bara festa??? Jag tycker det måste vara mycket annat som ger en mening i livet än sprit och killar och kläder.

Pratar nu om att kanske hjälpa andra – mindre bemedlade människor här i världen. Att kunna ge sina dagar en större mening än så …

Men det är klart – hon vill väl inte det själv och därför gör hon inte det heller …

Då jag ser denna Paris ser jag bara en ”slampa” … som gör som hon själv vill, det är ingen stil över henne, hon ser vulgär ut, billig – fast hennes kläder, skor, smycken och väskor är allt annat än billigt krafs. Men om man ser på denna bilden av henne förstår ni kanske min tanke – eller så inte – ni kanske tycker jag har fel och det är ok för min del – alla får ju tycka som dom vill …

Men visst kan man klä sig med stil och uppföra sig – även om man är rik och bortskämd!

Man behöver väl inte visa alla sina behag helt öppet … eller?????????????? Det blir bara osmakligt och äckligt och inte alls snyggt och med ingen stil alls över det hela!

5 kommentarer

Filed under Tankar

5 responses to “Rika bortskämda flicka!

  1. Men usch, hur vågar hon ? :S
    Det där ser minst sagt slampigt ut. Skulle inte heller förvåna mig om hon vet om att hela ”härligheten” visas.

    Råkade klicka in mig på denna bild, därför jag kom till din blogg & så långt bak i den 🙂

    Ha det bra!/ Elin

  2. Korvis

    Ha ha ha, man ser hennes mus.

  3. Hahahahaha an ser hennes snippa och hur kan hon våga se ut så där framför alla! xD MAN SER HENNES SNIPPA!!!!!!:D

  4. Man ser hennes SNIPPA!!!! Man ärligt talat jag vill lixon sexa med henne!!! så jävla mycket!!!! och slicka hennes sexiga snippa ohh ahh vad det skulle vara skönt som fan!!!!!knulla med mig bebe!!!!ahh

  5. Josefine

    Om ni undrar så är jag lesbisk för att ja gillar tjejer och då VILL JAG SEXA HENNE ASSÅ FANNN JAG SEXA HENNE JAGBHAR EN KONDOM SÅ JAG KAN HA MED HENNE JAG VILL SEXA HENNE SLICKA HENNES GODA SNIPPA AAAHHHH VAD JAG ÄR SUGEN ÅHH HAR GJORT SEX MED FLERA 100 PERSONER BÅDE KILLE OCH TJEJ JAG ÄR FAKTIS 13 SEX FINNS DET INGA ÅLDER FÖR!!!!

Kommentera

