Beställt nya möbler till köket

Har beställt idag dessa nya möbler som vi skall ha i köket … jag har så mycket velat ha köksbord i svart … helst också runt bord, men nu hittade jag dessa i Cellbes av alla kataloger! Och jag bara blev direkt så förälskad i möblerna … Det är även detta sidebord med … ursnyggt tycker jag!! Längtar längtar … så jädrans mycket så det är inte klokt alltså. Nu skall dessa furumöbler ut från köket som vi har haft alldeles för länge där – jag är så superless på dom – även om det är rejäla möbler det också! Men ibland blir man bara så less på allt som är rejält – man kan ju aldrig byta ut dom – ja så tycker åtminstone karlarna!! Men jag som vill ha svart svart och åter svart – är ju hur glad som helst och ännu gladare blev jag när min man också gillade möblerna och tyckte som jag – även i detta fallet!! Får väl fota när jag fått dom och möblerat klart i mitt kök!

Tra la la va jag é glad idag …

Lämna en kommentar

Filed under Inredning

Kommentera

