Tänk om det hade varit jag!!

1182337225.gifEn kvinna i Boden fick ett mycket trevligt telefonbesked på onsdagskvällen. Kvinnan har nämligen vunnit en miljon kronor på Lotto. Kupongen, som kostade 18 kronor, lämnades in på Ica Kvantum-butiken i Boden.
*************************************************

Det låter väl inte så dumt att få ett sånt telefonsamtal, bara satsat 18 kronor och vinna en mille!!! Ett sånt samtal skulle jag också vilja få någon gång, please!!! Men det är klart – då måste jag ju också spela någon gång, vilket jag aldrig gör och då kan jag ju inte vinna heller!!

Men jag får säga Grattis till den lyckliga kvinna som vunnit denna vinst – måste vara en helt underbar känsla!!!

Lämna en kommentar

Filed under Babbel

Kommentera

