Hår på kroppen – snyggt, sexigt eller äckligt????

Min personliga åsikt är också att det är mycket fräschare att avlägsna hår på vissa delar på kroppen, men man behöver ju inte överdriva kanske. Fast egentligen handlar ju det om vad man själv trivs med.
Det blir ju allt vanligare att killar rakar sig mer än i ansiktet utan även på kroppen.
Killar har ju i regel mycket mer kroppsbehåring
än vad tjejer har.
Är det okvinnligt eller omanligt med kroppsbehåring?

Alltså som kvinna anses man att vara okvinnlig om man inte avlägsnar hår och många anser män som omanliga om de gör det?
Snacka om dubbla budskap?
Vad föredrar man hos sin partner?
Håriga ben, håriga under armarna, hårig på bröstet…. Ber du din partner avlägsna hår?

2 kommentarer

Filed under Fråga

2 responses to “Hår på kroppen – snyggt, sexigt eller äckligt????

  1. Hallå där! 🙂 Jag tycker det är sexigt med lite hår på bröstet annars är det som tonårskillar ung.. Min kille rakar sig däremot under armarna sedan den tiden han tränade som sjutton o kände sig fräschare o det har inte jag tänkt på alltid. Jag rakar mig på några ställen… *L* En del gör man för sin egen skull o en del för sin älskling, så är det ju.

    Har börjat hitta tillbaks igen. Semester är slut o veckan på hälsohemmet var underbar!
    I tisdags blev jag plötsligt vrålförkyld o är nu hesare än hesast – men jag kommer igen! :))
    Ha det gott!
    Kram Shana

  2. Hår på bröstet ska det ju vara 😉 Att killar oxå rakar sig under armarna är bra….

Kommentera

