Äntligen fredag!

lilly_of_the_valley_1148729453.jpg

Idag är det äntligen fredag och snart helg …  inte klagar jag för det!

I morgon har vi bjudit hem kompisar och vi skall äta SURSTRÖMMING! Som jag längtar … var meningen att vi skulle äta förra lördagen – men dom hade inte möjlighet då!! Men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge, eller hur!

Här har det regnat en skur i natt – inte mycket! Det är sol och kring +13 grader.

Idag blir vi anställda bjudna på After Work här på jobbet. Våran VD och han som är vaktmästare – skall grilla renfilé åt oss! De ni … låter väl som ett bra initiativ … Ett tält skall sättas upp och dom tänker hålla på och grilla till kl 19.00 i kväll. Detta för att daggående personal och skiftare skall få en möjlighet att äta innan hemfärd och innan jobbet börjar. Jag skall fota så jag får lägga in bilder sen.

Nu skall jag dricka lite mera kaffe. Ha en bra fredag.

2 kommentarer

Filed under God Morgon

2 responses to “Äntligen fredag!

  1. Köpte kräftstjärtar igår som jag drar i mig idag, ta foto av mackan sen =) läska dig lite. hehe…
    Ha en go fredag // kram

  2. Jag håller på med att sätta in mina fav bloggar på min presentation i Bloggportalen. Men hittar inte dig i Bloogportalen?! har du registrerat dig där?

Kommentera

