God morgon – igen!

1182337225.gif

Jag tycker det är jämt och ständigt som jag säger God Morgon till er … dagarna och nätterna går undan …

Här är det sol, men såå kyligt – riktigt kallt tycker jag! Bara +8 grader nu på morgonen. Man skulle vilja dra täcket över huvudet och fortsätta sin skönhetssömn! Men nu är det som det är – en jobbardag till – bara gilla läget och det gör jag ju – jag gillar ju mitt jobb!!

Men nu skall en kopp kaffe avnjutas och livsandarna väckas ännu mera till liv … så jag säger bara så här till er – ha en bra torsdag!!

1 kommentar

Filed under God Morgon

One response to “God morgon – igen!

  1. GOdmorgon till dig säger jag. Ha en riktigt bra dag.

Kommentera

