Socialstyrelsen backar om sjukreglerna!!!

damackk.gif

Har dom äntligen tagit sitt förnuft tillfånga! Jag trodde faktiskt att dom inget hade …

Jag måste säga att jag trodde det var en jäkla stor bunt ”knäppskallar” som satt där och bestämde dessa galna regler … för nog verkade det så minsann! Men tydligen så har någon vettig människa pratat förstånd och sunt förnuft med dom ”som bestämmer”! Tur det … man kan väl inte säga att för vissa sjukdomstyper skall man få vara hemma si eller så länge, jag menar – allt är ju individuellt – man kan ju inte i förväg bestämma sånt heller – så tycker jag i alla fall.

Jag borde nog bli politiker *ler* … för sunt förnuft och medkänsla och empati för mina medmänniskor – det har jag!!!! Skämt åsido – det är väl ändå tur att dom ”backar” … tycker ni inte det?

2 kommentarer

Filed under Arg!

2 responses to “Socialstyrelsen backar om sjukreglerna!!!

  1. Ja det var väl bra att de tänker med huvudet….
    Inte klokt att sätta tidsramar på sjukdomar.
    Ha det bäst
    Kram

  2. Håller med Christina.

    Kram

Kommentera

