Kära Dagbok …

07.gif

… vad vill jag säga idag till min dagbok då?

Egentligen är det väl inte så speciellt mycket jag tänker skriva om just nu – utan det är bara att jag är så oerhört tacksam för min ”lilla familj” som jag älskar över allt annat här på jorden! Jag är så rädd om den … jag vill lägga mina armar runt min familj och beskydda dom från allt ont här i världen! Jag vill låta dom känna min kärlek till dom … min tacksamhet för att just dom kom in i mitt liv och valde att stanna kvar hos mig! Jag älskar er – min man och min son – över allt annat här på jorden! Ni är det bästa och finaste som jag har.

Med dessa ord och tankar … slår jag igen min Dagbok för den här dagen!!! Öppnar upp den i morgon för några andra tankar och funderingar som jag kanske får just då!

4 kommentarer

Filed under Kära dagbok!

4 responses to “Kära Dagbok …

  1. Hej Bloggbruden =), tack för din kommentar som blev 2 st. Ja det tog sin lilla tid typ 20 år o inse att motion är väldigt bra för ens kropp o själ, men nu är man på G =) de är bara o sätta sig på cykeln o trampa på. et är urkul och cykla, skulle kunna vara ute 24-timmar men de går ju inte. Ja tänk om man haft familj, förstår din lycka.

    Hit kommer jag igen, Anita

  2. Hallå där! Vad fint du skriver om din familj! 🙂
    Tack vad schysst av dig, ska kolla mailen, tror säkert du skrivit tydligt!
    Hoppas du har en skön kväll!
    Ha det gott! Shana

  3. Vill sätta ett avtryck och visa att jag besökt din fina blogg….

  4. Jag tackar för ditt besök Christina!
    Välkommen åter!

Kommentera

