God morgon

img_44e61ab8715a5.gif

God morgon alla där ”ute”. Sitter här med en kopp kaffe, vad annars den här tiden! Det regnade när jag steg upp 4.40, men nu har det slutat och det verkar kunna klarna upp!!! Hoppas hoppas … igår eftermiddag, efter en hel dags störtregn, så blev det faktiskt sol!! Trodde jag väl aldrig, även om jag hörde det på väderrapporten 14.30 att det till kvällen skulle klarna upp! Tänk så fort det går ibland … Men graderna dom verkar ha frusit fast på +12 grader!!

Natten har varit såå skönt, jag har sovit såå gott!

Jag får som vanligt … önska alla en bra onsdag – lillördagen!

Lämna en kommentar

Filed under God Morgon

Kommentera

