Morgonprat

310716ut7ed8f0yc.gif

Hej där bloggare å läsers. Hur är det med er idag då? För mig är det fortsatt snuvig, nysigt och hostigt. Lite matt i kroppen ännu, men det går väl om så småningom. Inatt vaknade jag kring 3 och hade så jädrans ont i högra örat – i detta örat hade jag som barn, väldigt problem med just öroninflammation och får alltid känning av detta örat så fort jag blir förkyld. Tog en alvedon och försökte somna om … tog ett tag förstås för det värkte som f-n.

Min man är på fotboll förstås … vi har en fotbollsplan alldeles i närheten av vårat bostadsområdet – så han gick dit före 8 och skulle se ett av våran klubbs flicklag spela. Själv så har jag läst och skall kolla på tv nu ett tag.

När jag steg upp i morse efter 6 – så var det sååå soligt och vackert ute, men nog skall ni tro att molnen, dom jäklars molnen, kom efter ett tag! Hoppas bara att det lättar snart nu … för sol vill jag ha. Igår kväll eller från eftermiddagen, blev det faktiskt sol och fint. Det var ju tur det — för fotbollsturneringen hade ju sitt invigningståg genom staden då. Det var väl kring 12 000 ungdomar som gick i det och flera tusen som tittade på! De´ ni!

Nä nu måste jag kolla här vad ni alla skrivit … som vanligt har jag ju massor att läsa. Vi syns … 

Lämna en kommentar

Filed under God Morgon

Kommentera

