Sjukdag

img_456c3c58eed29.gif

Hej på er! Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör just nu! Är så dunderförkyld, spränger i öronen, huvudvärk, hängig … svettas för ingenting. Har säkert lite feber också! Nu har jag gnällt klart här … får ligga och läsa och sova idag, det regnar likaså … blåser och är bara kring +10 grader. Jag frågar: VAR F-N ÄR SOMMAREN NÅGONSTANS, VAR GÖMMER DEN SIG??? Nån som vet?


Det är också rent otroligt vad man är eftersökt på jobbet, jag vet inte hur många gånger folk har ringt och frågat mig om olika saker sedan jag började semetern! Kring 8 i morse ringde en av mina arbetskamrater … han vet ju att jag är vaken tidigt, men vad han inte visste – det var ju att jag var förkyld och hängig! Tänk om jag hade fått ersättning för varje telefonsamtal! Man är oersättlig *ASG* – skämtar bara – för det vet jag ju att ingen människa är!!


Nu går jag och slumrar ett tag tror jag …


Lämna en kommentar

Filed under Vardagsprat

Kommentera

