Flickan med guldkontot – ja inte är det jag!

pengar.jpg

Flickan med guldkontot – det skulle man vara! Har ni sett vad en del människor har tur! Varför kan inte det hända just mig och kanske också dig och dig …

Det är bara att lyckönska henne till hennes osannolika tur … men vem det kommer ifrån – det är det ingen som vet … bara givaren!

Men jag skulle inte tacka nej, tänk att få insatt pengar så där varje månad, en extra slant att spara eller slösa … man kan alltid drömma att det händer mig nån gång … inte för att jag tror det!

Lämna en kommentar

Filed under Funderingar

Kommentera

