God Morgon

1175598771.gif

Har inte varit in här på flera dagar nu, tiden har liksom inte räckt till för mig! Ursäkta …

Igår kväll tog jag mig faktiskt tid att snabbt, mycket snabbt, kika in här och läsa lite. Men det blev inget skrivet!

Har jobbat och stått i, full rulle på jobbet – vi har fabriksstopp här på mitt jobb, så det är mycket faktiskt … vi har inlejandes över 500 man extra från ca 100 olika firmor. Från både Sverige och andra länder. Så här springer folk överallt – i overaller och hjälmar. Det är alla möjliga dialekter man hör. Kul är det. Och eftersom jag själv har mycket kontakt med just dessa entreprenörer, så kommer jag ju extra nära dom! Jag har placerat ut alla dessa människor i olika barackläger över hela fabriksområdet, det är inte litet kan jag säga! Men man har ju vana att göra detta så det går la´ bra det!

Skall fortsätta med mitt knog här nu … ha en bra dag alla … vi hörs!

Lämna en kommentar

Filed under God Morgon

Kommentera

