Jättetrött

evan_natti_2.gif

Trött och sliten efter en dag

full med aktiviteter

och jag som hade semester idag!

Inte blev det någon vila inte …

Jag får väl vila på jobbet i morgon då istället *ler*.

Knappast säger jag ….

Nä nu tänker jag stänga bloggen för idag

och se fotboll på tv ett tag

innan sängen och boken kallar.

Och sova … Zzzzzz sen hoppas jag – gott också.

Och helst utan att znarka – för min man

behöver ju också få sova ostört – stackarn!

Han jobbar ju till 1 i natt … och efter

det vill han nog ändå få sova några

timmar innan det är morgon igen!

Nu slutar jag med att säga

Sov Gott alla – kram.

 

Lämna en kommentar

Filed under God Natt

Kommentera

