Trött

img_45d030dcd0dcc.gif

Jag tittar in här snabbt som bara den … är trött, trött och åter trött.

Håller på att försöka få till hela huset efter mattläggningen. Började kring 14 igår – höll på till nästan 23 igår kväll. Vaknade 04.40 i morse (fast jag har semester) – hade faktiskt ställt klocken på 5.30 – men morronpigg som jag är, så vaknade jag före klockan! Började nästan direkt med att försöka få till rummen … har hållit på tills nu … med ett kort avbrott i eftermiddags – då jag var tvungen att sträcka ut ryggen min … jag var helt slut och orkade inte mera. Jag kan bara säga att jag inte på långa vägar är klar ännu …

Men det blev skitsnyggt våra nya golv … jag är såååååå nöjd!

Nu har jag tagit mig lite ”godricka” Marinella med citrondricka … gott och avslappnande … lär nog somna snart … Zzzzz.

Hoppas alla har det bra … vi höres i morgon mina bloggarvänner – kram.

3 kommentarer

Filed under Vardagen

3 responses to “Trött

  1. ingelapling

    Du lägger väl ut lite bilder så vi får se hur fint det blev 🙂

  2. Ingela: absolut – jag skall fota å lägga in bilder här! 🙂

  3. Hm… bra att det blir fint och så, men du MÅSTE tänka på ryggen i första hand!

Kommentera

