Att gömma sig bakom sin mask – ansiktsmask!

img_452f46d209f58.gif

Gurk– och lermasker menar jag då! Jag har ju skrivit tidigare om att gömma sig bakom en mask … men då menade jag nåt helt annat än nu! Nu är det frågan om ansiktsmasker av olika slag.

Förr kunde jag smeta in en sån där ”läcker mask” i mitt ansikte … men nu blir det aldrig – fast egentligen så är det ju rätt så skönt och välbehagligt och kanske också nödvändigt. Men man ger sig liksom inte tid till att ha den där i sitt ansikte!!  Och ändå så tar det ju inte många minuter varje gång …

Kanske jag skulle sätta några gurkskivor över mina ögon och sen en jordgubbsmask i ansiktet … undrar just vem som vill pussa på mig då? Men det är klart – min man gillar ju jordgubbar och även gurka och även mig *ler* … så har jag tur så vill han pussa på mig … *ASG*. Jag berättar sen hur det går …

Man kan ju även använda sig av såna här masker – för att skrämma bort oönskat sällskap *ASG*.

1 kommentar

Filed under Funderingar

One response to “Att gömma sig bakom sin mask – ansiktsmask!

  1. Hahaha vet du, sist jag hade ansiktsmask på mig (nån form av lera från tub) så var den så stark så den gjorde hela mitt ansikte rött plus att skinnet flagnade. Så fick jag se ut i 4-5 dygn.

    Ändå har jag inte direkt känslig hud, så det måste ha varit leran som var så stark.

Kommentera

