Rätt låt vann

1173546945.jpg

Jag tycker att rätt låt vann igår kväll, för mig kändes The Ark helt rätt och riktig som vinnare. Även om jag bara älskar Andreas Jonssons låt och honom själv förstås också, men även Sarah Dawn Finer – kanonbra låt och vilken röst människan har och utstrålning – jag gillar verkligen henne. Och även Sonja Aldén, hon sjunger bra, är söt och har en jättevacker låt.

Men jag tror och hoppas på att ”Arken-grabbarna” går bra där borta i Helsingfors i maj. Det syns verkligen hur mycket Ola Salo älskar att stå där på scenen, han är naturlig och bra helt enkelt.

Så man får ju säga ett jättegrattis till The Ark och ett stort Lycka till i den stora finalen.

Lämna en kommentar

Filed under Vardagsprat

Kommentera

