Varför skriver jag?

1172398651.gifJag tycker helt enkelt om ORD, att berätta nåt, att sätta mina tankar och funderingar på pränt … att uttrycka mig med ord, meningar och bokstäver.

Konstigare än så är det nog inte.

När jag var yngre så skrev jag ju Dagbok … och bloggen är ju en sorts dagbok! En modern dagbok, en cyberdagbok … nu med den skillnaden att förr – då skrev man ju bara för sig själv och nu skriver man för hur många som helst … fast egentligen så är det ju för mig själv i första hand som jag skriver!

Lämna en kommentar

Filed under Funderingar

Kommentera

