Kändis eller inte kändis!

img_45c9f4b250187.gif

Då man läser om Britney och andra kändisar som bara ballar ur och har det jobbigt med sig själva – då funderar man ju på om det verkligen kan vara värt att bli kändis och rik. I början är det nog jättekul, dels att bli igenkänd och att få massor med pengar!!! Men i längden tror jag nog att det bara är jobbigt. Aldrig få vara i fred! För det behöver vi människor också få vara …

Alltid någon som vill röra vid en!

Alltid är det nån kamera som smattrar framför deras näsa – alltid folk runt omkring dom, autografskrivning, diverse frestelser och vad allt det kan vara.

Jag tror att jag skulle bli tokig att alltid ha folk som nästan kryper innanför skinnet på mig. När man har sett programmen från Ozzy Osborns familj – så tänker jag – det är alltid folk där, dom – alltså familjen – är aldrig ensam och för sig själva. Det är onaturligt tycker jag …

Nä tacka vet jag att vara okänd och fattig – jag trivs alltför bra med mitt liv utan att vilja byta med nån kändis!

Jag tänker på Elvis – som var tvungen att använda tabletter för att sova och tabletter för att vakna … då är inte vardagen bra … det är nåt som är fel – mycket fel!

1 kommentar

Filed under Funderingar

One response to “Kändis eller inte kändis!

  1. Just så känner jag också… Det måste vara HEMSKT!

    Och så alla krav på perfektionism… Alltså de kan ju inte ta ett endaste litet ”felsteg” utan att tidningarna skriker hysteriskt om det. Som felsteg räknar jag även in ett enda litet ord som råkade bli fel.

Kommentera

