Sugen på nåt – en drink kanske

img_44f0776c83f0d.jpg

Jag är sugen på nåt gott, en god drink – en Dry Martini – Martini Bianco … förra lördagen var vi ju på fest. Då blev det röd vin, snaps och Gammeldansk (fy farao!) – men drack – det gjorde jag – ja inte mycket alls! Faktiskt …

Jag hörde att min man – som sitter och röker i köket just nu – öppnade en öl – det pyste liksom till!

Så jag skall kolla i mina flaskgömmor vad jag har för nåt gott … återkommer sen!

Lämna en kommentar

Filed under Vardagsprat

Kommentera

