Kort dagsresumé hittills …

img_45c9f4b250187.gif

Snön vräker ner hos mig, det blåser och dånar ute, -7 grader – grått och trist … men vad gör väl det – jag är ju inomhus och bloggar!

Har varit en vända och sprungit på diverse affärer, köpt än det ena och än det andra. En svart kofta, en svart jumper, rosa mysbyxor i fleece (skönt!), turkosfärgad kvist (gillar ju turkos massor – och tänk till svart – som jag också gillar!), diverse duschkrämer och schampon, ny rostfri hållare för toarullen till badrummet, ljuslyktor, flaska för t ex diskmedel eller duschkräm eller handkräm, nya underlakan som sonen skall få m m m m m m … och mat! Jo jag glömde ju, nya köksgardiner i terracotta!

Dessutom har vi varit och kollat på ny matta (korkmatta alltså) till både kök och hall. Det blir nog i grått och ser ut som klinker – skitsnyggt!

Var så kaffesugen när vi kom hem – så kaffehurran sattes igång förstås …

Nu skall jag läsa vidare på bloggen … see ya.

2 kommentarer

Filed under Vardagsprat

2 responses to “Kort dagsresumé hittills …

  1. ingelapling

    Hej på dej!

    ja, det är vi från Skåne som skickat upp lite snö till er, hihi,
    Själv fick vi underkylt regn ovanpå all snö….. 🙂
    Ser att du fick ordning på videohörnan, va bra!
    Ha det fortsatt gott i helgen!
    Kram

  2. Hej där!
    Och tack för snön hihi. Det har verkligen kommit hit nu … usch! Mina leder värker som besatta idag bara därför, snö och blåst är en dålig kombination för mig.
    Men inget att göra åt det!
    Jo jag fick till videohörnan i morse … satt och prövade och till slut så kom jag på hur man gör! Kul faktiskt!
    Ha en bra kväll nu – kramiz från ett snöigt norr.

Kommentera

