God morgon

img_44f1531d17f93.gif

Tittar in här för att önska alla en bra lördag. Vädret är grått och trist, blåsigt och med lätt snöfall, men äntligen lite mildare … -9 grader. När hade vi så få grader … längesen var det.

Lördagen bjuder på diverse aktiviteter, det är Vinterfestival i min stad – med allehanda saker som inträffar. Dessutom en Må-Bra-Mässa – den skall jag besöka i morgon. Alltid nåt intressant att kolla på.

Skall väl shoppa lite idag, kläder hade jag tänkt mig … och mat förstås!

Annars så har jag suttit uppe och kollat nu på morronen – på skid-vm från Japan. Det gick ju inte så där superbra för di Svenske! Synd – det hände både det ena och det andra, dom ramlade och det var ju synd – för dom var ganska högt upp i fältet. Men så är det ibland …

Nä nu tänker jag äta lite frukost och dricka mera kaffe.

Tjingeling på er

Lämna en kommentar

Filed under God Morgon

Kommentera

