~ Vilken tid är bästa *bloggtiden* ~

img_452ae0173bc2f.jpg

Vilken tid på dygnet tycker du är bäst att blogga och finns det någon sån ”bra” tid. Eller blir det liksom när andan och tiden faller på? Man kanske vill blogga – men inte har tid just då man vill.

Ser ju att många bloggar på kvällen och natten … men det beror ju också på hur man är som människa, en del är ju morronpigga och andra kvällspigga eller nattvakna. Många kan inte sova och sätter sig därför framför datorn.

Men som regel tror jag det är många bloggare ”ute” just på kvällen …

6 kommentarer

Filed under Funderingar

6 responses to “~ Vilken tid är bästa *bloggtiden* ~

  1. Ja jag tror på kvällen, men jag andvänder mej mest av dagen :))

  2. Jag säger somLove, jag tror mest på kvällen men bloggar mest på dagen. efter fyra blir de tinte mkt bloggande 🙂

    Vitängel här föresten.. fast nu heter jag twilight…

  3. Tjenare Vitängel och välkommen – vad glad jag blev nu när jag får veta vart du är!!! Kramizar till både dig och Love!

  4. JA, men nu heter jag Twilight… 🙂
    besök mig gärna.- har satt upp dig som favorit iallfall 🙂

  5. Har lagt till dig med som Twilight!! Och läst hela din nya blogg …

  6. jag är definitivt en natt/kvälls-bloggerska.

Kommentera

