* Fest i morgon igen *

Ja då var det dags igen att förlusta sig! I goda vänners lag … vi är fem par som skall träffas i morgon. För att diskutera och planera för en resa längre fram i vår. Kan bli väldans mycket diskuterande – vi är verkligen bra på det *ler* … vi gillar alla att prata och höras – en del mer än andra *ASG*. Då inte sagt att det var jag som hörs mest!!! Nåja – kul att träffas och surra, äta nåt gott och dricka och umgås – vi lär väl kika på schlagerprogrammet också! Det verkar kunna bli bästa omgången det här – om man ser till artisterna och att jag gillar flera av dom själv! Man kan ju alltid hoppas – för det har varit rent ut sagt urdåliga uttagningar än så länge!

Fest var det ju jag skrev om … då är det också den eviga frågan – vad skall jag ha på mig? Nu är det ju inte så himla viktigt när man träffas hos vänner man känner väldigt bra … man behöver ju inte stofera upp sig nåt nämvärt för det … men nåt måste man ju ha på sig!!! Får kolla i mina garderober – alltid finns det väl någon gammal trasa …

Lämna en kommentar

Filed under Vardagsprat

Kommentera

